Friday, December 24, 2010

Rafiq Demam Lagi



Salam,

Rafiq demam lagikkkk...jangkit abah dia la ni kottt...

tapi pagi tadi dah ok banyak....cuma terkilan skit ngan pengasuh rafiq. semalam rafiq dah ade tanda2 demam & aku dah pesan suh bagi ubat.

petang semalam masa amek, badan rafiq dedar lagi..bila tanye.."ade bagi ubat demam tak?"..mamact jawab, "rafiq tak demam. jd akak tak bagila"

menyirap tol laaa..aku mmg sgt2 particular bab2 ni..nak2 lagi anak demam. badan dedar2 pon aku kira WAJIB bagi ubat..
if tak..dia melaratttttt.....*sigh*

kalau demam..aku rindu saat rafiq senyum...gelak2....haihhhhh...

takde mood nak berblog. aku kene keje gak arini. banyak kojoooooooo!

sian anak ibu kene tinggal ngan pengasuh..nak buek camno. dah nama pon ibu bekerja...kenela berkorban..mintak2 balik kang tak demam dah sbb mlm ni nk balik perak. esok ade kenduri kat kampar. 

titik.

16 comments:

mamat80 said...

keciannye....sbr kak ek...

cik puan akish said...

alo tiannye mat rafiq...mam obat yah rafiq...

wahida said...

alahai sian rafiq...cepat sihat ye rafiq sayang...

kakcik said...

Semoga Rafiq cepat sembuh...

zue @ annaleeya said...

musim nih rose.. musim pon x menentu... smoga rafiq cpat smbuh...

haah rose... akak pon sama.. klu bdn anak dedar jer, akak terus bg ubat takut melarat...

[-suziey-] said...

sian rafiq..get well soon yek sayang...

~ayu.oyie.yuna~ said...

Assalamualaikum rose~
itula,klu anak demam rindu sgt nak tgk senyuman n gelak tawa dia..
lagi sanggup jaga dia melasak dari jaga dia demam..risau..huhu

mamalieyna said...

aduui ciannye rafiq..hope sihat ye pasni..nak balik perak lak lagi ni..ish..


huhu..apa nak dikata ye, pengasuh ni, banyak n ulang2 pesan kang lain terasanya pulak..huhu..

Elly & Emmy said...

kesian demam lagik.. moga cepat sembuh ayer rafiq..

Dee said...

nyangkit abahnyalah tu rose..harap2 dia x teruk sgt..lunch nti balik jenguklah rose..

chugie said...

sian rafiq.. ni demam nak dpt perangai baru kot ni ek?

Fieza79 said...

sian Rafiq...kena gtau detail kat pengasuh tuu la rose...malas agak nya kott..

Ena said...

sian kat rafiq..

moga cepat sembuh la yeh!.
camtu la kan.. dah bekerja nak wat cemaner.. huhu

ana said...

moga rafiq sempat sembuh...sian mak rafiq nak mkn kenduri nnti xde feel...hikhikhik

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ala siannya rafiq, terkenang kisah balqis dgn pengasuh lama dulu...moga cepat sembuh k

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sian rafiq... faris pun hampir2 demam... tapi tak jadi demam... syukur... dah la omak dia ni dah tak ada cuti dah nih...

**kim salam kat orang kampar ye... hehe