Friday, December 3, 2010

Selamat Menyambut Awal Muharram 1432H

Salam,

Aku wat posting ni siap2 sbb aku akan bercuti hari senin 6 disember..so rabu baru masuk keje..bes2..

Doa Akhir Tahun:
Dibaca 3 kali pada penghujung waktu Asar, sebelum masuk waktu Maghrib
 
 Doa Awal Tahun: 
Dibaca sebanyak 3 kali selepas solat Maghrib
pic: kredit to google

 
jangan lupa baca doa awal & akhir tahun nanti ya..

semoga tahun baru yang akan datang ni, kita buka lebaran baru & dapat menjalani kehidupan yang lebih baik dari tahun2 yang sudah..

semoga Allah memberkati hidup kita, memberkati setiap ape jua yg kita lakukan & sentiasa berada di bawah lindungaNya...aminnnnnn....



15 comments:

baincardin said...

thank you for sharing! ^_^

lydzar said...

selamat tahun baru!

Hanis Azla said...

Selamat tahun baru untuk Rose juga. Semoga kehidupan kita akan lebih berkat lagi.. Thanks atas ingatan doa awal & akhir tahun tu. Skrg ni kat TV pun ada buat life bacaan doa tu. So kita pun boleh ikut sekali.

ana said...
This comment has been removed by the author.
ana said...

slmt tahun baru hijrah!

mamalieyna said...

eeh rasa mcam cepat pulak..mcm baru je baca doa tu tahun ni..huhu..pantas masa berlalu! maceeh mek rose ingatkan orang..hehe.. ^_^

selamat bercuti n selamat tahun baru Hijrah.

Ena said...

thanks rose..

hampir2 terlupa.. huhu..

hajarus said...

Selamat Menyambut Awal Muharram 1432H akak...

Ruziawati Bukhari said...

tq rose.. selamat tahun baru!

kak t dh privatekan blog.. x sure dh invite u atau belom.. kalau blom, kak t nk emel add.. nak invite u nanti..

ruziawatibukhari@yahoo.com

tq

Ieza said...

amin...

Dee said...

salam maal hijrah rose..

Nia said...

Rose,selamat tahun baru, semoga tahun baru ini lebih baik dari sebelumnya.

Jemput join ya
Shawl & Blog Badge Percuma!

mama_umar_maryam said...

slmt tahun baru hijrah rose..dan slmt cuti!!!

Mr Lonely said...

nice blog... have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.blogspot.com .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...

~~*Lady Salwa*~~ said...

amin... mudah2an tahun baru ni membawa lebih banyak kebaikan buat kita semua...