Tuesday, November 2, 2010

Bayi RM21,000


Astaghfirullahalazimmmmmmmmmmm......

mengucap panjang aku pagi2 bute baca paper

jual anak? adakah seorang bayi nilainya hanya RM21 ribu?

kepada mak pak bayi tu..korang mmg bodoh, banghal..keldai kat padang pasir pon tak bodoh mcm korang! sanggup jual anak sendiri..



::comel kan baby ni? baby gurl, Melayu, Islam...
siann...malang tol nasib ko ye baby..mak pak ko tak sayang ko ke? :-(:-( :: 

nak tahu kisah lanjut KLIK SINI - BERITA HARIAN
cuma yg aku terkilan tu...perempuan melayu disyaki anak pemilik hospital terlibat..of koz la kan terlibat..dah urusan juai beli berlaku kat spital swasta tu!

dan juga aku terkilan..pegawai JPN pon disyaki bersubahat sbb dia yg kuarkan sijil lahir tu..ish ish ish....apo nak jadila dunia ni..sbb duit semua jd buter..berita lanjut SINI- BERITA HARIAN


eh aku pon suker duit maaa..sape tak suke? if ade yg tak suke sila angkat keyboard! tapi berpada2 la nak cari duit tang mana..lu pikirla sendiri..

bila tengok berita camni...mcm2 jenis org ade kan? maybe org tu ade masalah duit kot ek? tapi takkan dengan jalan ni???? carila jln lain wehh! 

emo lagi pepagi buter...


tetibe internet ok..tapi sesi pagi pnyer jln2 rumah korang dah abis..kang tengah hari skit aku p ok..:-)

17 comments:

Ena said...

memg sengal mereka tu..

zue @ annaleeya said...

mmg bangang mak bapak baby tuh... xde otak... akak pon emo dik klu citer2 gini...

LYaFRINA said...

YA ALLAH..
COMELNYA BABY NI...
ADA JUGAK ORG MCM NI??
ANK BLH DITUKAR DGN DUIT??
DH LA 21RIBU JER... MCM NILAI NI TERLALU MURAH..

PADAHAL.. X HARGA Y DPT DIBYR DGN ZURIAT KITA. ITULAH HARTA TERMAHAL & X MUNGKIN D CARI GANTI SE UMUR HIDUP...

SATU HARI NANTI.. MSTI MAKBAPAK BUDAK NI MYESAL SEUMUR HIDUP!!! SIA2 MGANDUNGKAN 9 BLN.. BERTARUNG NYAWA...LAST2 ANK TU SNG2 J DIJUAL...

TIADA NILAI Y DPT DIBAYAR DGN KEHADIRAN ZURIAT.. KNP ADA GK MANUSIA GINI???

ita cutevirus said...

^%#%&(*)&*&%&%$$@#!!!!!!
teeeeeeetttt!!!! marah sangat neh..

ana said...

bila duit mengatasi segalanya...susah nak cakap. tak tau hukum hakam tapi nak buat jahat...klu bayi dh letak nama mak bapak lain, akan dtg kawen ngan sedara sendiri mcm mana? apa nak jd keturunan tu...tegahan kerajaan buat bkn utk suka2, ada sebabnya.

zurazari said...

macam nak mencarut jer!!!
sanggup plak nak jual kan...

meh sini bak kat aku!!!

Fieza79 said...

mmg bengap mak budak tu...kerna duit sgup jual anak..punya la comel baby dia tk rasa syg ke nak kasik org...aduhh

Dee said...

cute betullah budak tu..sure berebut org nak bela..

dari zaman dulu mmg dh ada kes2 jual bayi ni rose..tulah org2 gini..dia beranak x sakit kot..sbb tu boleh je jual anak..hmmm..

mama_umar_maryam said...

Astaghfirullah..
dahla budak tu sikit punye cantek ciptaan Dia..
hanya Allah lah balas perbuatan makbapak die

umialya said...

bb tu mmg cute.. mesti nyesal si ibu ini bila tiba hari tua nnt.. anak2 tiada di sisi.

Apa le punye org.. ada akal tp tak guna

wahida said...

sian baby tu...mak bapak dia x sayang dia...

Momma Mia said...

subhanallah comelnya bayi tuh

Mama Hanim said...

Dunia makin pelik skang ni kan.. bengong btul bt cmtu..

**sHiKinn** said...

dunia akhir zaman..sanggup jual baby..baby tu dah la comel gila..sure macam lisa surihani nih..

mamalieyna said...

dunia akhir zaman!!! mmg gilosss...! hisssh...!!!

chugie said...

tu lah pasai.. td baca gak kat metro.. eeee ape punye turrrrrrrr lah dorang ni tau! tak de keje lain selain nk jual manusia ke?

Nadiah Sidek said...

ya Allah comelnya...mcm mana boleh sanggup jual anak sendiri..?