Wednesday, November 10, 2010

Kenduri Kawen Masa Deepavali

Salam,

cuti direct 3 sempena deepavali ramai org amek peluang wat majlis kawen kan? kami pon tak terlepas la dengan jemputan2..kali ni kawan hubby si Edy. Majlis kat Seksyen 18.


cantikla pelamin dia..aku sukeee sgt2..:-)
Edy tu kuat melatah ko...somi aku risau je kang ade org g cucuk2 dia..abishla roboh pelamin..huhu. Sian dia tau, selalu jd usikan kwn2..hmm


Cantik tak rafiq susun jeli2 tu? dia susun sendiri sambil mulut potpetpotpet konon2 cam mengira..nombor yg jelas aku dengor.."geeee" bila dah abis kira..rafiq akan sebut.."yeyyyyyyy" ntah apo2 mamat ni..uhuhu



 Mak dia pon sebuklaaaa nak inteprem..ngeee



Rafiq duk Usha awek cantik kat sebelah mamam tembikai..aku senyum2 gak la kat mak pak budak tu...harammm dia nak senyum balik..sombong nak mampos..taula anak ko lawa...bluweekkk!


My Boy..



eh, tu je ke? ehehehhe ok la tu dari tak hapdet sbb ado kojo neh...


12 comments:

Ena said...

pandai susun jelly.. hehe


comei la rafiq.. encem!!

tak suka tol org yg sombong tak tentu pasal kan.. ishhh

[-suziey-] said...

skang ni pesyen kusi bersanding cenggitu kan..nmpk kelass jek :) comelnye rafiq :)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

cantik pelamin & cantik pengantin...so sweet

LYaFRINA said...

suka sgt2 p kenduri kawen..
suka tgk design pelamin,, hantaran & pakaian & disamping tu blh la kita berangan kita la pegantin y memakai baju cun melecun tu & berada d pelamin y indah tu... (lya kuat berangan laaa)

ana said...

ana pun sama...klu senyum kat org tp tak dibalas balik, tobat tak senyum dh!

Izan Ishak said...

pandainya rafiq mengira ye...cantik susunan jeli tuh~

ohhh..izan pun pantang kalau kita dok tersengih, org tu buat dek je...hmmm~

wahida said...

rafiq makin bijak la rose...

Hanis Azla said...

berangin juga klu org tak balas senyuman kita.. walaupun tahu senyum itu sedekah.. Rafiq jgn ngurat anak dia.. ha..ha.. tetiba.

Dilla Ady said...

pandai rafiq susn jelly...

cam sengal lak kan bile senyum kt org, org tak balas pun...

Mama Hanim said...

pandai rafiq susun ye.. boy yg cute..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ena,
heheh..sambil kira2 jeli tak tahan tu..betul tu, den nyampah tol. rasa nak suh dia duk lam gua..agga

suzie,
a'a..teringat masa mawi kawen..cantik!

anje,
hehehe..secocok..

lya,
takpe berangan..tak salah. jgn syik berangan tapi hapah pon takde tu yg bahaya..heheh

ana,
mmg...samela..jgn harap ler den nak sonyum laie

izan,
sy setuju!

wahida,
ehehe..alhamdulillah..makin bertambah akalnye..:-)

hanis,
salam kenal buat anis..thanx drop by
iye betul..jgn nograt! ngeee

dilla,
sakit jiwa pon ye...

kak hanim,
ehehhe....:-)

~~*Lady Salwa*~~ said...

amboi, kemain lagi senyum manis dua beranak nih...

** lama tak makan nasik kenduri... tetiba teringin lak... adeh...