Apa yg ganjil?


Salam,

dah petang..woweeeeeee...giler ah. keje lom siap!!

jom kita cuci mata & rehat2 kan otak yg serabut wat keje jommm

lunch hour td aku balik sat. repair paip kat sinki. hoho. jd plumber bidan terjun. uhuk.

masa g buang sampah td, aku ternampk kete yg park sebelah kete aku ni  sgt mencuit hati aku. keh keh..balik dari buang sampah, aku purak2 la snap2 gambor kete aku n kunun2 ngah amek gambar khemah2 utk kenduri ari sabtu ni kat belakang nunnnn....terer tak? manela tahu kang tak pasal tuan kete nampak aku snap2 kete dia..ahahaah

cubela korang teka, apekah yg buat aku gelak vibrate tu??


if korang dpt teka..korang memang terer...if betui, takde hadiah naaa...:-P



Comments

Zue AnnaLeeya said…
kertas yg tampal tu kot... mesti ader tulis ape2 yg lucu.. tuh yg rose tergelok tuh kan???
Unknown said…
road tax sticker tu ke? ekekek:D
Ju@Lucky^Mummy said…
dia punye kunci stering tu kott...
Ena said…
KERTAS YG TAMPAL TU KOT ROSE.. EH! CEPAT BG TAHU.. AHAHAHHAHAH
cik_ah82 said…
ooo..road tax tu la kan..dia tampal mcm ngan salotep..padahal dia xbuang yang sticker kecik tu kan..hehe
zazaa said…
ehehe,
agaknya dia xpandai nak lekat roadtax. takut terkoyak last2 salotape je.. kan kak rose. ;p
Unknown said…
road tax dia tu tampal terus je... dia tak koyakkan & sepatutnya tampal yg sebelah dalam yg berwarna tu... (ayat pun dah jadi tunggang terbalik lak... hehe)
Unknown said…
haah road tax tu tampal pakai selotep kan
Dee said…
apa ke hal tampal road tax kt luar..x takut kena curi or basah kena hujan ke?
hajarus said…
ooo... ni ker... kihkihkih..

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu