Wednesday, November 3, 2010

Lunch Apa??


Burppppp..Alhamdulillah...kenyang!

makan ape lunch ari ni? ari ni agak panas..teringin plak ABC..zasss terus ke cafe...sib baik tak ramai org..so cepat la skit dpt ABC..pergghh lega dpt minum..



nasi putih + ayam goreng berempah + sayur banyak2..ayam 2 ketul  n nasi putih amek banyak2..

wow..ayam sampai 2 ketul..itu dah kira tahap  melantak tu rose oit!

ayam n nasi tu untuk Cemong jugak laa bkn aku makan sorang...kang lapar dia..ciann..dah la tengah sarat mengandung...tak bahek tau...kempunan nnti kut2 la petang karang terberanak ke ape..kempunan ayam goreng berempah..

sape cemong yg spesel sgt tu???

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




lewwww...kucing ke???
*ngah sarat terkene buatan kucing jantan..kah kah kah*



nila Cemong..kucing yg ari2 mai mintak makan ngan kami..selalu aku ngan cik ding la suke melayan kasi dia  makan..yg aku geram tu..makanan cam whiskas tu tamo..nak nasi jugok..pastu memilih..nak ade lauk pauk! ceh mmg dasar kucing....agagagaga



actually..dulu2 pon ade byk gak kucing kami selalu bagi makan..terutamnye si itam manis kat bawah ni..tapi sayang dah hilang....dia ni agak jinak..tapi ngan perempuan sahaja..if nampak je org jantan..lari lintang pukang larik..wekkeke. Dia jinak ngan aku ngan kak cah je..my ex ofis mate.



miss u itam..*owhh, apekah?* wekkekekke



k la, nak g menoreh..opsss..silap2..pam susu daaa...ngeeeee

17 comments:

chugie said...

baiknye hati mek rose ni.. mesti kucing tu doakan kemurahan rezeki rose tiap2 hari.. sbb tu dpt pam susu banyak2 tu ekekeke:D

psst: sy pun kalau tapau lauk akan ambil sayur banyak2..sedap!

lydzar said...

mewah kucing tu punya lunch. ayam goreng berempah tuuuuu

Ena said...

hah tu la ingatkan rose teringin nak makan ayam goreng berempah tu sangat, tu yg amik sampai 2 ketul.. rupanya utk si cemong.. bagus la rose ni.. keep it up! yeh!.. ;D

Azfa said...

ni sapa punye lunch sebeno nyer nih?? hehe...

brokoli!! suke sgt!!!

NM02 said...

i mkan mc'd lunch tadi... dapnye abc tu

wahida said...

insyaallah pahala menanti rose...

UnGu VioLet said...

wahhh... penuh hijau dgn sayuran.. ermm.. mmg menyelerakan sungguh.. :)

ana said...

ana pernah dgr org kata 'jgn amik gambar kucing..nnti dia cepat mati'...ntah betul ntah tak...wallahualam!

Fieza79 said...

mak aii bumbun nya nasi dn lauk pauk tu...penoh...abis ke tu Rose..hehee

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

chugie,
biasa2 saja..kdg2 pon sy tak bagi sbb dia ni memilih makanan!

amin...murah rezeki ku..ehehe

lydzar,
hahahaha..mak buyung la katakan.kene mkn banyok2 n sedak2..wekek

ena,
wekekeke...kalu kita makan nasi ngan kicap..cemong pon kene mkn camtu gak..keh keh keh

azfa,
saya dan cemong..ngeee

neeza,
wah wah wah..dap2

wahida,
actually tak terpikir pon tu semua..sbb mmg sy sygkan kucing..bila kwn2 cakap camtu baru terpikir..owhh...alhamdulillah moga laagi murah rezekiku..aminnn :-)

mar,
jemput2..ehehe

ana,
sy pon tau pasal tu...tapi kebanyakkan org kate sbb kita guna flash..wallaualam..
tapi gambar kucing2 tu semua tak guna flash..takut rosak mata depa..

fieza,
utk cemong sekali la kak yang..sbb tu menggunung...

Ieza said...

mak aii..ngan ieza jadi lapaq ni...he3

Dee said...

baiknya rose..siap beli lunch utk meow2 lagi..moga murah rezeki rose ye..

umialya said...

Trkjut akak tgk nasi penuh sepenuhnya.. sib baik le ader kucing tu, cover kit le.. kalu x, akakakan kata rose yg mkn byk. he3

mama_umar_maryam said...

bertuah kucing tu haaa..sehat baby dlm perut die tuh,hahahaha

rynas said...

sedapnya ABC tu..cemong minum ABC sekali ker?

memorisusuanku said...

sedapnyaaaaaaaaa :)

uwaaa kucing coklat siam tuh canteknya.......bela buat baka elok tuh:):)

~~*Lady Salwa*~~ said...

meriah tul tengok nasik mu... sama la, kalau beli nasik sure kena letak sayur banyak2... hehe

**baru semalam makan ayam goreng berempah... hehe