Wednesday, November 10, 2010

Aku Dah Berisi!


Tadi, lunch hour aku terserempak kawan lama kat cafe. Ayat pertama dia..


"Ros..ko ke ni? Ko dah makin berisi laaaaaaaaa. Makin Bulat!!!"


hampeh nye statement!

uwaaaaa *aku tamo kawan ko dah*


cakapla.."roseee...ko dah makin comel la skang..berseri2.." 

awwwww...

aku jwab camni: "hehehhe..a'a..isi2 yg sgt berharga bebs...Lelemak..ko hado?? tak hado  kan???" 

ha amek ko...Grrr...aku tak kcau ko..ko jgn kacau aku..kan dah kene seDASS...



pstt: kawan aku tu mmg camgituh, suker cakap tak berlapik....sekali aku lazer dia balik sbb dia kurus melidi, angin tiup pon leh jatuh.


off topic:

ingat lagi satu lagi kisah lama..masa zaman bujang dulu..pon ade sorang kwan aku tu..dia kulit gelap. Suka cakap aku kementot...uwaaa. ayat takleh blah "tula rose..pendek sgt..kan nak sangkut ni pon dah takleh" masa tu aku mintak tolong dia ampai baju..tinggi sgt paku tu..uhuhu

nak aje aku jawab, sekurang2nye kulit aku tak kelam mcm malam..wakakakakak..sib baik aku tak jawab, sbb dia tu bikin istihar perang dunia okeh. uhuhuhuhu....moody gile orgnye.



moralnye:  

bersyukur la dengan apa yg kita ada..jgn la sibuk2 nak mengutuk2 org..haihhhh..sakit ati mek rose tau!

aku ni mmg camni, jgn la duk usik2 aku..aku tak kacau ko..ko jgn kacau aku. cakap berlapik skit la bebs...ko tu dah la bkn rapat sgt ngan aku....ceh!
kang ko dah kene seDAsss..tak pasal je!

isu2 gemok berisi ni mak mmg cepat hangin noks! yela..aku sedor, aku makin gemok..uwaaaaaa.... kene regim diet nih..yehooooo diet diet.....caiyok2!


*****tiap kali aku cakap nak diet, suami aku cakap..."nanti takde susu utk rafiq"
boley?? uhuhuhuhuhu


17 comments:

mamalieyna said...

aloooo..ingat mek rose peknen tadi bila baca tajuk..ngeee...tertipu! =P

chugie said...

ekekeke.. xpe lah, janji cun n cumel kan rose?

mamaaerish@eb said...

eh ros slalu kater kak eb cengkung ms preggy x der hal pn?... ngeh3

Ann said...

Rose.

ku ingat ada isi yg ituuuuuuu.



huhu. tertipu jugak.

LYaFRINA said...

apa y tuhan berikan & jadikan adalah y paling sempurna buat kita.. :- )

Mieja@Faiza Amir 2001 said...

rose...tgk tajuk, akak ingat rafiq nk dapat adik....rupanya citernya lain hehehehh

~~*Lady Salwa*~~ said...

ala, dulik je orang yg cakap camtu... setiap orang ada kelebihan dan kekurang masing2...

**ingatkan nak bgtau rafiq nak dapat adik tadi... hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

iena,
kah kah..takde lagi bebs..

chugie,
heheheh

kak eb,
sy ckp camtu sbb sian tgk akak..bkn saje2 suka2 cakap camtu..lain maksud dia tu...
cam kwn sy tu mmg suka cakap benda2 yg leh aibkan org..dpn org ramai..


raihan,
hehehe..takpe2..nnti if ade kite kabor la..ngehngeh..but not now..:-)

lya,
betul tu...if iye pon nak ckp sy berisi.diam2 udahler..ni saje suka org len dengor..haih pelik tol org camtu..

kak mieja,
alamak..ramai ingat tu eh..ehehehe

sal,
uhuhu..td je hangin..skang dah ok ..eheheh

Ena said...

mrmm.. sama la kita..
ena jenis yg tak pandai nak mengata sesuka hati camtu kat org sbb setiap manusia diciptakan sempurna dari makhluk yg lain tapi tetap tidak sempurna melain DIA.. so, memg amik ati pd org yg cakap tak berlapik.. silap2 leh wat muka tapai basi nati.. mashammmm!
kalo cakap kecik still ok.. leh terima.. kalo cakap pendek tu memg saje la tu cari pasal.. tapi banayk yg suka nau cakap cam tu.. grrrrrrrrrrrrrr..

Izan Ishak said...

yelah...ingatkan mekrose peknen tadi.
takmolah diet...sian rafiq tak dpt susu nnti...

alah..mulut org mmg camtu, kalo ada cili kat tgn sumbat terus boleh...suka suki je nak ckp lepas~

maszmadi said...

la... ingat rose peknen.. hehe, hm x per la badan berisi a.k.a cumel, janji hubby sayang kan kan kan..

[-suziey-] said...

haih..mmg berasap je tau klu jmpa kwn lama dpt soklan cepumas camtu ...

Cik PUan Mr Shaiful.. said...

kihhh kihh kihhh...bab2 demokkk nie mmg terasa beb....
ngan org macam tu kita balas macam nie " ada aku kisah"....dalam hati hujan

hajarus said...

ala xpe janji sihat & maintain comel kan kak... :)

MrS. F!zA said...

tak suka org komen kau gemuks kau tembam, kau bulat..hahha suka kalo org ckp kau dh krus la ko ni selimnya..kehkehkeh

Ieza said...

tunggu rafig dh x menyusu lar baru boleh start diet..he3..
mama rose jangan la sensitif sangat...ti ada peluang diet sungguh2 dan tayang badan kt dia...he3 tengok apa lak dia cakap...

**sHiKinn** said...

tajuk suspen jer heee..ingtkan nk ucap tahniah tadi..tu la kan,kadang2 mulut orang ni tak berlapik bila bercakap..sy dh biasa kena mcm tu..padahal diorang jeles sbnarnya..hahahha..paling tak tahan bila cleaner kt ofis sy ckp tak berlapik mcm tu..ee geram jer nk sound..