Monday, November 22, 2010

Rafiqah


Salam,

kenal tak sape gerangan empunya gambar?


Rafiqah? kah kah kah 


 Ehehehhe...sengih2 plak dier..


Tak sampai seminit pon..dah abis dia campak..wekekke

gambar2 pon aku guna hp sbb nak cepat2 snap..dia ralit main tudung, tu aku buh ateh kepala dia tuh..ehehhe

posting meraban menghilangkan boring di petang hari....kuikuikui
actually gambar2 ni semalam..masa g ofis abah rafiq kat KJ..demam2 pon rafiq tak meragam sangat..cuma mengada2 je lebih..nak dipeluk dibelai.. 


tak sabar nak balik ni..mintak2 rafiq dah sembuh sepenuhnye..


19 comments:

Ena said...

ngeh ngeh ngeh..


jenuh dok pk tadi.. saper la rafiqah tu.. rupanya dak rafiq.. muahahahahha..


harap mat rafiq dah sihat la kan..

wahida said...

hehehehe....nyaris x kenal tadi....

lydzar said...

dah tau dah sebab rose dh bgtau tadi ekekek

Dee said...

comelnya...tp xleh buat selalu..nti jadi lain pulak..hehehe..

aLyNnZ said...

haha..alin pun slalu wat experimentasi cam nie kat danish..just suker2..

tp rafiq still nak senyum lagi..lau danish hurm..meleleh dah airmata..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ena,
keh keh keh..rafiqah mana la plak tu eh..kui

wahida,
tula..jd lain muka dia..wekek

lydzar,
ha ni penangan dr cite lydzar tadi la ni..tu nak tempek gak gambor mat rafiq pakai tudung..ehehe

kak dee,
nauzubillah kak..wekkek
main2 je..ehehhe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

alynn..ya ka? adui..anak omak ke ni...wekkekek

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ala haicutenya, ni la rupenya kalo rose dapat baby girl nanti kan...

Elly & Emmy said...

alahai.. tomei nyer.. sungguh solehah..

firahadifa said...

haha.. ingat sape la tadi rafiqah..

umialya said...

apa2pn, rafiq tetap maintain

Nadiah Sidek said...

gmbr atas sekali tu nmpk mcm girl..hehe. rafiq belum sihat lagi ke? moga rafiq cepat sembuh sepenuhnya..

Ieza said...

comel gak rafiqah ni...he3

rose ieza ada award nk kasi..sila2 amik yer..

IeZzA: award dari apple sweets..thanks a lot

rynas said...

hehhehe mula2 cam tak perasan gambo kedua baru tau rafiq hehheh

mamalieyna said...

hahaha..mati2 ingat sapelah dak kenit tomei bertudung tadi..mmg tak terfikir itu adalah rafiq lgsg..auntie tertipu la rafiq..hohoho...pepun comei! =P

ana said...

laaaaa...ingatkan sape la td. rafiq rupanya...masa bc nama rafiqah tu tak bajet pun tu rafiq hahahaha

Zaidah said...

comel mcm baby girl....hehehe

mama_umar_maryam said...

get well soon rafiqah..ops,rafiq ;)
aku dulu pon suke gak pkikn tudung kt umar, berangann..hahhaa

~~*Lady Salwa*~~ said...

ehehe, agaknya camtu la kot muka adik rafiq nanti if dapat gurl lak... :)

lor, demam ke... cian... moga cepat sembuh ye...