Tuesday, November 9, 2010

Argghhhhhhh...Tension!


Arrghhh tension!!!!


Takda satu pon template yg mencuit hati aku dapat buh Iklan Nuffnang kat header...

semua jd tak cantik..iklan tu jd tinggal sekerat la...dia bertindan2 la...adehhh..tak sker..tak sker....ade yg bleh buh, tapi aku tak berkenan lak ngan template tu..


akhirnya..terpaksa mengalah...aku guna template designer yang sedia ada &dah tuka ke 3 column..dah lama tak guna..rindu la plak..wekkeke


ape yang penting....kerjasama Iklan NUFFNANG mesti appear cantik terletak..

ari ni dpt BE lagi..iklan OLAY..tenkiu Nanang (nama manja utk nuffnang) kahkahkah kah

arrrangement layout ntah apo2..kene alter lagi ni..

haihh mek rose..cari bahana betul. Kan dah penat nak kene adjust2 balik..uhuhu


10 comments:

Ena said...

kui kui kui..

tak pe rose, kang mencabar tu namanya.. tak pe nanti cuba lagi yeh!.. lalalala

mamaaerish@eb said...

lor engatkan aper la tadi... ;p

eT said...

haha...ada nama manja yer...cumel jek..
me pon nk tukar template..tp xjumpa lg yg berkenan...huhu

CLICK LA KALO RAJIN :) TQ

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

uiksss sabar mek rose.. usaha lg usaha lg erk.. ;o)

maszmadi said...

uih!! gigih tul rose tukar2 b.g demi nanang yerk..... bgus, truskan usaha.. cayork!

MrS. F!zA said...

haishh igtkan psl kije..wakakaka

chaiyok2 cuba lg di lain waktu:p

Mama Hanim said...

relaks2..be cool bebeh.. usaha tangga kejayaan kan..hehe..

Zaidah said...

hati2 yer rose...takut ade widget yang hilang....buat backup

~~*Lady Salwa*~~ said...

rilek2... jangan tension2...

ate, dah tukor2 ni kena sabo bebanyak la ye... hehe

ana said...

ok nie..cantik....sejuk mata memandang!